Dążymy do jak najszybszego zrealizowania zwrotu pieniędzy. Ze względu na wiele etapów tego procesu, zwrot może czasami zająć do 14 dni, ale staramy się na bieżąco cię informować.
Staramy się maksymalnie uprościć ten proces i dokonamy zwrotu środków tą samą metodą, jaką początkowo zapłaciłeś za zamówienie.
Informacje na temat opłat za zwroty można znaleźć w naszych zasadach i warunkach.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu uznasz, że wysłaliśmy ci wadliwe lub uszkodzone produkty, postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sprawę. Skontaktuj się z zespołem obsługi klienta, a oni doradzą najlepszy sposób działania.
Ponosisz koszty zwrotu. Zdecydowanie zalecamy skorzystanie z usług kuriera ze śledzeniem, ponieważ niestety nie możemy ponosić odpowiedzialności za brakujące produkty.
Będziesz zobowiązany do pokrycia kosztów zwrotu towaru. Zdecydowanie zalecamy skorzystanie z usług kuriera ze śledzeniem, ponieważ niestety nie możemy ponosić odpowiedzialności za brakujące produkty.
Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony ze swojego produktu, mamy 14-dniową politykę zwrotów. Skontaktuj się z nami, a zespół obsługi klienta pomoże w rozwiązaniu wszelkich problemów.