Nie masz żadnych produktów w koszyku.

Ekspresowa dostawa

Zamów teraz

Ponad 7000 produktów

w magazynie

DOSTAWA MIĘDZYNARODOWA

DO 190 KRAJÓW

Czy mogę śledzić moje zamówienie, aby monitorować jego postęp?

Tak, możesz śledzić swoją przesyłkę. Otrzymasz wiadomość e-mail po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu, abyś mógł być na bieżąco z wysyłką. Jeśli masz jakiekolwiek problemy ze śledzeniem zamówienia lub chcesz podać instrukcje dostawy, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, a dołożymy wszelkich starań, aby pomóc. Ewentualnie skontaktuj się bezpośrednio z kurierem.

Czy uważasz to za pomocne?

Tak
Nie
Czy muszę złożyć podpis, aby otrzymać zamówienie?

Wielu naszych kurierów może wymagać podpisu, aby pomyślnie dostarczyć zamówienie, dlatego zalecamy (tam, gdzie to możliwe) dostarczenie przesyłek do miejsca, w którym wiesz, że ktoś będzie w celu ich odebrania – niezależnie od tego, czy jest to adres domowy, zaufany sąsiad lub miejsce twojej pracy. Następujący kurierzy mogą wymagać podpisu: FedEx, Landmark, Yodel, UPS, DHL, Hermes, Parcelforce i Tuffnells. Następujący kurierzy nie wymagają podpisu: Royal Mail. Możesz dowiedzieć się, który kurier dostarczy twoje zamówienie, sprawdzając linki do śledzenia zawarte w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Bez podpisu kurier może nie być w stanie skutecznie dostarczyć twojego zamówienia.

Czy uważasz to za pomocne?

Tak
Nie
A co, jeśli nie będzie mnie na miejscu, gdy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Wiemy, że będą sytuacje, w których nie będzie można osobiście podpisać odbioru zamówienia. Kiedy tak się stanie, nasz kurier zostawi małą wizytówkę z jasnymi instrukcjami, w jaki sposób możesz zaaranżować ponowną dostawę lub jak odebrać paczkę z lokalnego magazynu.

Czy uważasz to za pomocne?

Tak
Nie
Co mam zrobić, jeśli moja przesyłka nie dotarła na czas?

Czasami nawet najlepiej dopracowane plany nie do końca wychodzą, a nawet jeśli masz określony przedział czasowy dostawy, mogą wystąpić sytuacje, w których twoje zamówienie zostanie opóźnione. Korzystanie z numeru śledzenia podanego w wiadomości e-mail z wysyłką zamówienia jest zawsze dobrym pierwszym punktem kontaktowym, ponieważ może być jakieś wyjaśnienie na stronie internetowej firmy kurierskiej. Jeśli nie, skontaktuj się z nami, a my zbadamy sprawę!

Czy uważasz to za pomocne?

Tak
Nie
Otrzymałem niewłaściwe zamówienie, co mam zrobić?

Od razu skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, a przejdziemy od razu do sedna problemu. Najlepiej, jeśli masz pod ręką numer zamówienia, dzięki czemu będzie to szybsze i łatwiejsze, ale nie martw się, jeśli go nie znajdziesz. Z przyjemnością wyślemy do ciebie odpowiednie produkty i doradzimy, co zrobić z otrzymanymi towarami.

Czy uważasz to za pomocne?

Tak
Nie
W moim zamówieniu czegoś brakuje, co mam zrobić?

Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, a będziemy mogli dowiedzieć się, co poszło nie tak z pierwotną dostawą oraz jakich produktów brakuje i wysłać wszystko, czego potrzebujesz, aby sfinalizować zamówienie. Najlepiej, gdybyś podczas kontaktu miał pod ręką numer zamówienia, ale nie martw się, jeśli tego nie zrobisz, i będziemy w stanie pomóc.

Czy uważasz to za pomocne?

Tak
Nie
Jak długo potrwa dostawa?

Wszystkie opcje i koszty dostawy będą wyraźnie widoczne w koszyku, abyś mógł wybrać preferowaną metodę. Większość naszych produktów może być wysyłana za pomocą opcji dostawy standardowej, ekspresowej, następnego dnia i czasowej. Nawet w przypadku lokalizacji lub produktów, dla których dostawa następnego dnia nie jest dostępna, nadal możemy zagwarantować, że wszystkie zamówienia zostaną przetworzone tego samego dnia, dzięki czemu możemy skrócić czas dostawy do absolutnego minimum.

Czy uważasz to za pomocne?

Tak
Nie
Czy moje zamówienie podlega podatkowi?

Nie, ponieważ jesteśmy firmą z siedzibą w Wielkiej Brytanii, twoje zamówienie nie podlega opodatkowaniu.

Czy uważasz to za pomocne?

Tak
Nie
Gdzie znajduje się siedziba firmy?

Nasza siedziba znajduje się w Wrexham w Północnej Walii. Z przyjemnością organizujemy odbiory dla wszystkich klientów, którzy wolą odbiór osobisty, zamiast skorzystać z jednej z wielu naszych opcji dostawy.

Czy uważasz to za pomocne?

Tak
Nie
Co mam zrobić, jeśli moje opakowanie dotrze uszkodzone?

Niestety, niektóre przedmioty mogą napotkać pewne turbulencje na drodze do ciebie. Nie martw się jednak, jeśli jakieś części produktu są uszkodzone lub ich brakuje, skontaktuj się z nami, a zespół obsługi klienta będzie w stanie rozwiązać ten problem.

Czy uważasz to za pomocne?

Tak
Nie