Ekspresowa dostawa
Zamów teraz
Niestety nasi kurierzy nie podają konkretnych terminów dostawy.
Czy uważasz to za pomocne?
Nie może być nic łatwiejszego niż zamówienie przez naszą stronę! Wykonaj poniższe proste czynności, aby złożyć zamówienie:
Czy uważasz to za pomocne?
Realizujemy twoją płatność natychmiast po zakończeniu procesu płatności. Dzięki temu możemy w mgnieniu oka wysyłać twoje produkty i sprawić, że zaczniesz grać.
Czy uważasz to za pomocne?
Ponieważ staramy się wysyłać większość zamówień tego samego dnia, nie możemy zagwarantować, że będziemy w stanie wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je anulować. Jeśli jednak chcesz wprowadzić jakiekolwiek zmiany w swoim zamówieniu, skontaktuj się z nami w ciągu 15 minut, abyśmy mogli spróbować pomóc w przypadku wszelkich zmian lub anulowania.
Czy uważasz to za pomocne?
Po dokonaniu zakupu wyślemy wiadomość e-mail, aby potwierdzić złożenie zamówienia. Po wysłaniu produktów otrzymasz osobną wiadomość e-mail zawierającą ważne informacje, takie jak szczegóły śledzenia, co pozwoli ci być na bieżąco z zamówieniem.
Czy uważasz to za pomocne?
To absolutnie żaden problem, będziesz mógł określić różne adresy na stronie podsumowania zamówienia.
Czy uważasz to za pomocne?
To nie jest problem! Ogólnie zauważyliśmy, że niektóre szkoły i kluby wolą płacić tymi metodami.
Czy uważasz to za pomocne?
Zajrzyj do dedykowanego działu części zamiennych na naszej stronie.
Czy uważasz to za pomocne?
Nasze produkty są świetnymi prezentami, chociaż niestety wszystkie są dostarczane w pudełkach i opakowaniach z logo Net World Sports.
Czy uważasz to za pomocne?
Radzimy zadzwonić do naszego zespołu obsługi klienta pod numer 01691 683 807 (po angielsku) w ciągu 30 minut od złożenia zamówienia w celu wprowadzenia zmian w adresie dostawy.
Czy uważasz to za pomocne?
Udzielamy rocznej gwarancji obejmującej wady produkcyjne na większość produktów w naszej witrynie. W przypadku stwierdzenia wady elementu lub stwierdzenia jego wad podczas dostawy, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta ze zdjęciami usterki, szczegółowo opisującymi problem, abyśmy mogli jak najszybciej znaleźć rozwiązanie.
Czy uważasz to za pomocne?