Udzielamy rocznej gwarancji obejmującej wady produkcyjne na większość produktów w naszej witrynie. W przypadku stwierdzenia wady elementu lub stwierdzenia jego wad podczas dostawy, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta ze zdjęciami usterki, szczegółowo opisującymi problem, abyśmy mogli jak najszybciej znaleźć rozwiązanie.
Radzimy zadzwonić do naszego zespołu obsługi klienta pod numer 01691 683 807 (po angielsku) w ciągu 30 minut od złożenia zamówienia w celu wprowadzenia zmian w adresie dostawy.
Nasze produkty są świetnymi prezentami, chociaż niestety wszystkie są dostarczane w pudełkach i opakowaniach z logo Net World Sports.
-
Aby żadne ciekawskie oczy nie widziały niczego, czego nie powinny, zalecamy zamówienie na inny adres. Zmiana adresu dostawy/adresu rozliczeniowego przy kasie jest prosta.
Zajrzyj do dedykowanego działu części zamiennych na naszej stronie.
-
Możesz też odwiedzić nasząstronę kontaktową, aby skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta..
To nie jest problem! Ogólnie zauważyliśmy, że niektóre szkoły i kluby wolą płacić tymi metodami.
-
Aby zapłacić za pomocą faktury, wystarczy wysłać e-mail na adres po@networldsports.com, podając listę produktów, które chcesz kupić, oraz dane do faktury i dostawy. Z przyjemnością prześlemy ci fakturę, za którą można zapłacić przelewem bankowym.
-
Alternatywnie można przesłać do nas zlecenie zakupu na papierze firmowym. Więcej informacji na temat tej opcji można znaleźć na naszej dedykowanej stronie zlecenia zakupu: https://www.networldsports.pl/zlecenie-zakupu.
To absolutnie żaden problem, będziesz mógł określić różne adresy na stronie podsumowania zamówienia.
Po dokonaniu zakupu wyślemy wiadomość e-mail, aby potwierdzić złożenie zamówienia. Po wysłaniu produktów otrzymasz osobną wiadomość e-mail zawierającą ważne informacje, takie jak szczegóły śledzenia, co pozwoli ci być na bieżąco z zamówieniem.
Ponieważ staramy się wysyłać większość zamówień tego samego dnia, nie możemy zagwarantować, że będziemy w stanie wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je anulować. Jeśli jednak chcesz wprowadzić jakiekolwiek zmiany w swoim zamówieniu, skontaktuj się z nami w ciągu 15 minut, abyśmy mogli spróbować pomóc w przypadku wszelkich zmian lub anulowania.
Realizujemy twoją płatność natychmiast po zakończeniu procesu płatności. Dzięki temu możemy w mgnieniu oka wysyłać twoje produkty i sprawić, że zaczniesz grać.
Nie może być nic łatwiejszego niż zamówienie przez naszą stronę! Wykonaj poniższe proste czynności, aby złożyć zamówienie:
- Przejrzyj naszą witrynę i dodaj do koszyka produkty, które chcesz kupić, za pomocą przycisku „dodaj do koszyka” na wszystkich stronach naszych produktów
- Gdy jesteś już gotowy do odwiedzenia koszyka, kliknij jego ikonę w prawym górnym rogu ekranu
- Rzuć okiem na swój koszyk i upewnij się, że wszystko jest w porządku, po czym kliknij „kontynuuj do kasy”
- Postępuj zgodnie z naszym prostym 3-etapowym procesem wyboru metody dostawy, adresu, fakturowania i metody płatności
Niestety nasi kurierzy nie podają konkretnych terminów dostawy.
-
Możesz śledzić swoje zamówienie za pomocą wiadomości e-mail, którą otrzymałeś po złożeniu zamówienia. Alternatywnie możesz również skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta.