Nie masz żadnych produktów w koszyku.

Ekspresowa dostawa

Zamów teraz

Ponad 7000 produktów

w magazynie

DOSTAWA MIĘDZYNARODOWA

DO 190 KRAJÓW

Jaki jest określony czas dostawy mojego zamówienia?

Niestety nasi kurierzy nie podają konkretnych terminów dostawy.

    Możesz śledzić swoje zamówienie za pomocą wiadomości e-mail, którą otrzymałeś po złożeniu zamówienia. Alternatywnie możesz również skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta.

    Czy uważasz to za pomocne?

    Tak
    Nie
Jak mogę złożyć zamówienie?

Nie może być nic łatwiejszego niż zamówienie przez naszą stronę! Wykonaj poniższe proste czynności, aby złożyć zamówienie:

    • Przejrzyj naszą witrynę i dodaj do koszyka produkty, które chcesz kupić, za pomocą przycisku „dodaj do koszyka” na wszystkich stronach naszych produktów
    • Gdy jesteś już gotowy do odwiedzenia koszyka, kliknij jego ikonę w prawym górnym rogu ekranu
    • Rzuć okiem na swój koszyk i upewnij się, że wszystko jest w porządku, po czym kliknij „kontynuuj do kasy”
    • Postępuj zgodnie z naszym prostym 3-etapowym procesem wyboru metody dostawy, adresu, fakturowania i metody płatności

    Czy uważasz to za pomocne?

    Tak
    Nie
Kiedy zostanie naliczona opłata?

Realizujemy twoją płatność natychmiast po zakończeniu procesu płatności. Dzięki temu możemy w mgnieniu oka wysyłać twoje produkty i sprawić, że zaczniesz grać.

Czy uważasz to za pomocne?

Tak
Nie
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?

Ponieważ staramy się wysyłać większość zamówień tego samego dnia, nie możemy zagwarantować, że będziemy w stanie wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je anulować. Jeśli jednak chcesz wprowadzić jakiekolwiek zmiany w swoim zamówieniu, skontaktuj się z nami w ciągu 15 minut, abyśmy mogli spróbować pomóc w przypadku wszelkich zmian lub anulowania.

Czy uważasz to za pomocne?

Tak
Nie
Jak mogę się upewnić, że moje zamówienie zostało złożone?

Po dokonaniu zakupu wyślemy wiadomość e-mail, aby potwierdzić złożenie zamówienia. Po wysłaniu produktów otrzymasz osobną wiadomość e-mail zawierającą ważne informacje, takie jak szczegóły śledzenia, co pozwoli ci być na bieżąco z zamówieniem.

Czy uważasz to za pomocne?

Tak
Nie
Adres, na który chcę dostarczyć moje zamówienie, jest inny niż mój adres rozliczeniowy – czy to ma znaczenie?

To absolutnie żaden problem, będziesz mógł określić różne adresy na stronie podsumowania zamówienia.

Czy uważasz to za pomocne?

Tak
Nie
Chciałbym zapłacić fakturą lub zleceniem zakupu – czy to możliwe?

To nie jest problem! Ogólnie zauważyliśmy, że niektóre szkoły i kluby wolą płacić tymi metodami.

    Aby zapłacić za pomocą faktury, wystarczy wysłać e-mail na adres po@networldsports.com, podając listę produktów, które chcesz kupić, oraz dane do faktury i dostawy. Z przyjemnością prześlemy ci fakturę, za którą można zapłacić przelewem bankowym.
      Alternatywnie można przesłać do nas zlecenie zakupu na papierze firmowym. Więcej informacji na temat tej opcji można znaleźć na naszej dedykowanej stronie zlecenia zakupu: https://www.networldsports.pl/zlecenie-zakupu.

      Czy uważasz to za pomocne?

      Tak
      Nie
Potrzebuję części zamiennej do przedmiotu. Jak ją uzyskać?

Zajrzyj do dedykowanego działu części zamiennych na naszej stronie.

    Możesz też odwiedzić nasząstronę kontaktową, aby skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta..

    Czy uważasz to za pomocne?

    Tak
    Nie
Moja przesyłka jest prezentem – czy można ukryć oznakowanie/opakowanie?

Nasze produkty są świetnymi prezentami, chociaż niestety wszystkie są dostarczane w pudełkach i opakowaniach z logo Net World Sports.

    Aby żadne ciekawskie oczy nie widziały niczego, czego nie powinny, zalecamy zamówienie na inny adres. Zmiana adresu dostawy/adresu rozliczeniowego przy kasie jest prosta.

    Czy uważasz to za pomocne?

    Tak
    Nie
Muszę zmienić adres w moim zamówieniu. Jak mam to zrobic?

Radzimy zadzwonić do naszego zespołu obsługi klienta pod numer 01691 683 807 (po angielsku) w ciągu 30 minut od złożenia zamówienia w celu wprowadzenia zmian w adresie dostawy.

Czy uważasz to za pomocne?

Tak
Nie
Czy mój przedmiot będzie objęty gwarancją?

Udzielamy rocznej gwarancji obejmującej wady produkcyjne na większość produktów w naszej witrynie. W przypadku stwierdzenia wady elementu lub stwierdzenia jego wad podczas dostawy, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta ze zdjęciami usterki, szczegółowo opisującymi problem, abyśmy mogli jak najszybciej znaleźć rozwiązanie.

Czy uważasz to za pomocne?

Tak
Nie