Ekspresowa dostawa Mniej czekania, więcej grania

ZLECENIE ZAKUPU

Chciałbym złożyć zamówienie poprzez zlecenie zakupu. Jaki wygląda proces?

Jeśli jesteś władzą lokalną, szkołą, szkołą wyższą lub uniwersytetem, będziemy mogli przyjąć od ciebie zlecenie zakupu. Postępujemy zgodnie z prostym procesem, aby umożliwić szybkie przyjmowanie zamówień i umożliwić otrzymanie ich tak szybko, jak to możliwe. Zobacz naszą procedurę krok po kroku poniżej:

1. Utwórz formularz zlecenia zakupu

Formularz powinien zawierać wszystkie poniższe informacje i MUSI być na papierze firmowym:

  • Numer zamówienia / numer referencyjny zakupu
  • Dokładna nazwa produktu
  • Ilość produktu
  • Koszt produktu
  • Koszt dostawy
  • Nazwa/imię kontaktu
  • Numer kontaktowy
  • Adres rozliczeniowy
  • Adres dostawy
  • Adres e-mail
  • Adres e-mail działu księgowości

UWAGA – potrzebujemy wszystkich szczegółów do przetworzenia zamówienia. Brak któregokolwiek z nich spowoduje, że Twoje zamówienie nie zostanie przetworzone.

2. Po wypełnieniu, wyślij formularz zamówienia za pomocą jednej z poniższych metod:

  • E-mail - po@networldsports.com
  • Faks - 016191 880508
  • Poczta - Net World Sports, Bryn Lane, Wrexham Industrial Estate, Wrexham, LL13 9UT, United Kingdom

3. Po otrzymaniu formularza, skontaktujemy się z tobą w celu potwierdzenia zamówienia i informacji o dostawie

Najczęściej Zadawane Pytania

Jakie są dane firmy?

Numer rejestracyjny firmy - 06899671
Numer VAT (NIP) - 946544201

Czy mogę porozmawiać z kimś w celu dalszego omówienia?

Oczywiście, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, aby dowiedzieć się więcej. Możesz skontaktować się z nami pod numerem 01691 683807 lub alternatywnie, zapoznaj się z naszą stroną kontaktu, aby uzyskać więcej informacji.

Czy są jeszcze jakieś informacje, o których powinienem wiedzieć?

  • Numer zamówienia / numer referencyjny zakupu
  • Nasza standardowa polityka zwrotów w ciągu 30 dni jest stosowana do wszystkich zakupów. W przypadku produktów zwracanych, nadal będzie naliczana opłata za zwrot
  • Płatność jest wymagana w ciągu 30 dni od dostawy
  • Koszt produktu
  • Koszt dostawy
  • Zanim zwrócisz produkty, musisz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta
Powrót do góry