Nie masz żadnych produktów w koszyku.

Ekspresowa dostawa

Zamów teraz

Ponad 7000 produktów

w magazynie

Tydzień Black Friday

WSZYSTKO 10% TANIEJ! | Kod: Rabat10

Zlecenie zakupu

Chciałbym złożyć zamówienie poprzez zlecenie zakupu. Jaki jest proces?

Jeśli jesteś władzą lokalną, szkołą, szkołą wyższą lub uniwersytetem, będziemy mogli przyjąć od ciebie zlecenie zakupu. Postępujemy zgodnie z prostym procesem, aby umożliwić szybkie przyjmowanie zamówień i umożliwić otrzymanie ich tak szybko, jak to możliwe. Zobacz naszą prostą procedurę krok po kroku poniżej:


1. Utwórz formularz zlecenia zakupu

Formularz powinien zawierać wszystkie poniższe informacje i MUSI być na papierze firmowym:

  • Numer zamówienia / numer referencyjny zakupu
  • Dokładna nazwa produktu
  • Ilość produktu
  • Koszt produktu
  • Koszt dostawy
  • Nazwa kontaktu
  • Numer kontaktowy
  • Adres rozliczeniowy
  • Adres dostawy
  • Adres e-mail
  • Adres e-mail działu księgowości

UWAGA – potrzebujemy wszystkich szczegółów do przetworzenia zamówienia.


2. Po wypełnieniu, wyślij formularz zamówienia za pomocą jednej z poniższych metod:

  • E-mail – po@networldsports.com
  • Fax – 016191 880508
  • Poczta – Net World Sports, Bryn Lane, Wrexham Industrial Estate, Wrexham, LL13 9UT, United Kingdom

3. Po otrzymaniu formularza, skontaktujemy się z tobą w celu potwierdzenia zamówienia i informacji o dostawie.


Najczęściej Zadawane Pytania

Jakie są dane firmy?

Numer rejestracyjny firmy – 06899671
Nr VAT – 946544201


Czy mogę porozmawiać z kimś w celu dalszego omówienia?

Oczywiście, skontaktuj się z naszym przyjaznym zespołem obsługi klienta, aby dowiedzieć się więcej. Możesz skontaktować się z nami pod numerem 01691 683807 lub alternatywnie, zapoznaj się z naszą stroną kontaktu, aby uzyskać więcej informacji na temat możliwości kontaktu.


Czy są jeszcze jakieś informacje, o których powinienem wiedzieć?

  • Numer zamówienia / numer referencyjny zakupu
  • Nasza standardowa polityka zwrotów w ciągu 30 dni jest stosowana do wszystkich zakupów. W przypadku produktów zwracanych, nadal będzie naliczana opłata za zwrot
  • Płatność jest wymagana w ciągu 30 dni od dostawy
  • Koszt produktu
  • Koszt dostawy
  • Zanim zwrócisz produkty, musisz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta