Ponieważ staramy się wysyłać większość zamówień tego samego dnia, nie możemy zagwarantować, że będziemy w stanie wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je anulować. Jeśli jednak chcesz wprowadzić jakiekolwiek zmiany w swoim zamówieniu, skontaktuj się z nami w ciągu 15 minut, abyśmy mogli spróbować pomóc w przypadku wszelkich zmian lub anulowania.
Po dokonaniu zakupu wyślemy wiadomość e-mail, aby potwierdzić złożenie zamówienia. Po wysłaniu produktów otrzymasz osobną wiadomość e-mail zawierającą ważne informacje, takie jak szczegóły śledzenia, co pozwoli ci być na bieżąco z zamówieniem.
Wszystkie opcje i koszty dostawy będą wyraźnie widoczne w koszyku, abyś mógł wybrać preferowaną metodę. Większość naszych produktów może być wysyłana za pomocą opcji dostawy standardowej, ekspresowej, następnego dnia i czasowej. Nawet w przypadku lokalizacji lub produktów, dla których dostawa następnego dnia nie jest dostępna, nadal możemy zagwarantować, że wszystkie zamówienia zostaną przetworzone tego samego dnia, dzięki czemu możemy skrócić czas dostawy do absolutnego minimum.
Nasza siedziba znajduje się w Wrexham w Północnej Walii. Z przyjemnością organizujemy odbiory dla wszystkich klientów, którzy wolą odbiór osobisty, zamiast skorzystać z jednej z wielu naszych opcji dostawy.
Niestety, nasz zespół obsługi klienta mówi tylko po angielsku. Z przyjemnością jednak przetłumaczymy nasze e-maile na wybrany przez Ciebie język, aby zakupy były jak najłatwiejsze.