Ekspresowa dostawa
Zamów teraz
Mamy nadzieję, że będziesz zadowolony ze swoich świątecznych prezentów od Net World Sports, jednak jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w 100% pewien, przedłużyliśmy naszą zwykłą 30-dniową politykę zwrotów, aby zapewnić ci magiczne Święta Bożego Narodzenia!
Przedmioty zakupione od 1 listopada 2021 do 24 grudnia 2021 można zwrócić do 31 stycznia 2022, pod warunkiem, że są nowe i nadają się do ponownej sprzedaży. Skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta, który rozpocznie proces i wyśle ci formularz zwrotu.
Uwaga: nie przyjmujemy zwrotów ani zakupów w przypadku przedmiotów spersonalizowanych, wykonanych na zamówienie lub o niestandardowych rozmiarach (w tym siatek i mat o niestandardowych rozmiarach). Nie przyjmujemy również zwrotów takich przedmiotów, jak wanny z hydromasażem, deski do wiosłowania, kajaki, baseny, sprzęt do ćwiczeń i na siłownię, nosze, apteczki, rękawice bramkarskie, opaski kapitańskie, butelki na wodę, nosze medyczne, maty do jogi, rękawice do łapania, opaski oporowe, torby/ochraniacze na sprzęt, spadochrony, pasy uniku, trenażery solo, pasy do futbolu flagowego, ze względów higienicznych.
Zdecydowanie zalecamy skorzystanie z usługi kurierskiej ze śledzeniem, dzięki czemu możesz zobaczyć postęp swojego zwrotu, gdy dotrze on do naszego magazynu. Nie będziemy ponosić odpowiedzialności za żadne zwroty, które zaginęły w transporcie. Produkty, które nie zostaną zwrócone w stanie nadającym się do odsprzedaży, będą podlegać opłatom za uzupełnienie zapasów. Więcej informacji można znaleźć w naszych warunkach użytkowania.
Nie martw się, jeśli chcesz zwrócić przedmiot - postępuj zgodnie z poniższymi informacjami krok po kroku:
Aby uzyskać informacje na temat opłat za uzupełnienie zapasów i opłat, które mogą mieć zastosowanie, zapoznaj się z naszymi warunkami użytkowania.
Będziesz zobowiązany do pokrycia kosztów zwrotu przedmiotu. Zdecydowanie zalecamy skorzystanie z usługi kurierskiej, ponieważ niestety nie możemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek zwroty, które zaginą w transporcie.
Jeśli uważasz, że wysłaliśmy ci uszkodzone lub wadliwe produkty, postaramy się jak najszybciej dotrzeć do sedna sprawy. Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, a oni doradzą najlepszy sposób działania.
Staramy się, aby proces był jak najłatwiejszy i staramy się dokonać zwrotu w ten sam sposób, w jaki początkowo zapłaciłeś za zamówienie.
Chcemy, aby wszystkie zwroty były realizowane tak szybko, jak to możliwe. Ze względu na wiele etapów wymaganych w procesie, czasami może to potrwać do 14 dni roboczych, ale staramy się informować cię na bieżąco.
Zostanie zwrócona tylko suma częściowa, pod warunkiem, że przedmiot jest nadal w stanie nowym/takim, jak sprzedany/nadający się do ponownej sprzedaży, nie był używany i nadal znajduje się w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi częściami. Wszystkie produkty są dokładnie sprawdzane po zwrocie, a zamówienia o wyższej wartości podlegają opłacie za przetwarzanie, obsługę i przepakowanie w wysokości 25%. Jeśli produkt zostanie uznany za nie nowy/w oryginalnym stanie (tak jak został wysłany), jest brudny/był używany, do kwoty zwrotu może zostać naliczona opłata za uzupełnienie zapasów w wysokości 50%.
Aby uzyskać więcej informacji na temat opłat za uzupełnienie zapasów i opłat, które mogą mieć zastosowanie, zapoznaj się z naszymi warunkami użytkowania.
Jeśli chcesz przeczytać więcej informacji na temat naszych standardowych zasad zwrotów, odwiedź zakładkę "zwroty" w naszych warunkach użytkowania.