Nie masz żadnych produktów w koszyku.

Ekspresowa dostawa

Zamów teraz

Ponad 7000 produktów

w magazynie

WSZYSTKO 20% TANIEJ!

Kod: NWS20

Mamy nadzieję, że będziesz zadowolony ze swoich świątecznych prezentów od Net World Sports, jednak jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w 100% pewien, przedłużyliśmy naszą zwykłą 30-dniową politykę zwrotów, aby zapewnić ci magiczne Święta Bożego Narodzenia!

Przedmioty zakupione od 1 listopada 2021 do 24 grudnia 2021 można zwrócić do 31 stycznia 2022, pod warunkiem, że są nowe i nadają się do ponownej sprzedaży. Skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta, który rozpocznie proces i wyśle ci formularz zwrotu.

Uwaga: nie przyjmujemy zwrotów ani zakupów w przypadku przedmiotów spersonalizowanych, wykonanych na zamówienie lub o niestandardowych rozmiarach (w tym siatek i mat o niestandardowych rozmiarach). Nie przyjmujemy również zwrotów takich przedmiotów, jak wanny z hydromasażem, deski do wiosłowania, kajaki, baseny, sprzęt do ćwiczeń i na siłownię, nosze, apteczki, rękawice bramkarskie, opaski kapitańskie, butelki na wodę, nosze medyczne, maty do jogi, rękawice do łapania, opaski oporowe, torby/ochraniacze na sprzęt, spadochrony, pasy uniku, trenażery solo, pasy do futbolu flagowego, ze względów higienicznych.

Zdecydowanie zalecamy skorzystanie z usługi kurierskiej ze śledzeniem, dzięki czemu możesz zobaczyć postęp swojego zwrotu, gdy dotrze on do naszego magazynu. Nie będziemy ponosić odpowiedzialności za żadne zwroty, które zaginęły w transporcie. Produkty, które nie zostaną zwrócone w stanie nadającym się do odsprzedaży, będą podlegać opłatom za uzupełnienie zapasów. Więcej informacji można znaleźć w naszych warunkach użytkowania.

Jak mogę zwrócić przedmiot?

Nie martw się, jeśli chcesz zwrócić przedmiot - postępuj zgodnie z poniższymi informacjami krok po kroku:

  • Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, który wyśle Ci formularz zwrotu.
  • Zapakuj towary w ich oryginalne opakowanie i załącz formularz, który ci dostarczyliśmy.
  • Zwróć nam paczkę, aby zakończyć proces. Zalecamy skorzystanie z usługi kurierskiej ze śledzeniem, abyś mógł zobaczyć postęp zwróconych paczek.

Aby uzyskać informacje na temat opłat za uzupełnienie zapasów i opłat, które mogą mieć zastosowanie, zapoznaj się z naszymi warunkami użytkowania.

Kto płaci za zwrot przedmiotu(ów)?

Będziesz zobowiązany do pokrycia kosztów zwrotu przedmiotu. Zdecydowanie zalecamy skorzystanie z usługi kurierskiej, ponieważ niestety nie możemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek zwroty, które zaginą w transporcie.

Co mam zrobić, jeśli otrzymałem wadliwy towar?

Jeśli uważasz, że wysłaliśmy ci uszkodzone lub wadliwe produkty, postaramy się jak najszybciej dotrzeć do sedna sprawy. Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, a oni doradzą najlepszy sposób działania.

Jak otrzymam zwrot pieniędzy?

Staramy się, aby proces był jak najłatwiejszy i staramy się dokonać zwrotu w ten sam sposób, w jaki początkowo zapłaciłeś za zamówienie.

Chcemy, aby wszystkie zwroty były realizowane tak szybko, jak to możliwe. Ze względu na wiele etapów wymaganych w procesie, czasami może to potrwać do 14 dni roboczych, ale staramy się informować cię na bieżąco.

Zostanie zwrócona tylko suma częściowa, pod warunkiem, że przedmiot jest nadal w stanie nowym/takim, jak sprzedany/nadający się do ponownej sprzedaży, nie był używany i nadal znajduje się w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi częściami. Wszystkie produkty są dokładnie sprawdzane po zwrocie, a zamówienia o wyższej wartości podlegają opłacie za przetwarzanie, obsługę i przepakowanie w wysokości 25%. Jeśli produkt zostanie uznany za nie nowy/w oryginalnym stanie (tak jak został wysłany), jest brudny/był używany, do kwoty zwrotu może zostać naliczona opłata za uzupełnienie zapasów w wysokości 50%.

Aby uzyskać więcej informacji na temat opłat za uzupełnienie zapasów i opłat, które mogą mieć zastosowanie, zapoznaj się z naszymi warunkami użytkowania.

Jeśli chcesz przeczytać więcej informacji na temat naszych standardowych zasad zwrotów, odwiedź zakładkę "zwroty" w naszych warunkach użytkowania.

.tp-widget-trustscore { font-weight: 600 !important; font-family: montserrat,sans-serif !important; text-transform: uppercase !important; font-size: 12px !important; }