Ekspresowa dostawa
Zamów teraz
Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony ze swojego produktu, mamy 30-dniową politykę zwrotów. Skontaktuj się z nami, a zespół obsługi klienta pomoże w rozwiązaniu wszelkich problemów. Uwaga: nie przyjmujemy zwrotów ani nie zwracamy kosztów produktów niestandardowych lub wykonanych na zamówienie, w tym siatek o niestandardowych rozmiarach. Jaka jest wasza polityka zwrotów? Nie martw się, jeśli musisz zwrócić przedmiot. Zapoznaj się z poniższymi informacjami krok po kroku, jak to zrobić.
Czy uważasz to za pomocne?
Będziesz zobowiązany do pokrycia kosztów zwrotu towaru. Zdecydowanie zalecamy skorzystanie z usług kuriera ze śledzeniem, ponieważ niestety nie możemy ponosić odpowiedzialności za brakujące produkty.
Czy uważasz to za pomocne?
Ponosisz koszty zwrotu. Zdecydowanie zalecamy skorzystanie z usług kuriera ze śledzeniem, ponieważ niestety nie możemy ponosić odpowiedzialności za brakujące produkty.
Czy uważasz to za pomocne?
Jeśli z jakiegokolwiek powodu uznasz, że wysłaliśmy ci wadliwe lub uszkodzone produkty, postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sprawę. Skontaktuj się z zespołem obsługi klienta, a oni doradzą najlepszy sposób działania.
Czy uważasz to za pomocne?
Staramy się maksymalnie uprościć ten proces i dokonamy zwrotu środków tą samą metodą, jaką początkowo zapłaciłeś za zamówienie. Informacje na temat opłat za zwroty można znaleźć w naszych zasadach i warunkach.
Czy uważasz to za pomocne?
Dążymy do jak najszybszego zrealizowania zwrotu pieniędzy. Ze względu na wiele etapów tego procesu, zwrot może czasami zająć do 14 dni, ale staramy się na bieżąco cię informować.
Czy uważasz to za pomocne?